Retourneren en klachten
Kan ik een bestelling retourneren?
Mocht je je bestelling hebben afgerond en toch nog een wijziging willen aanbrengen neem dan contact op met Snoekspinners.nl : +31 6 24258824 of via e-mail: info@snoekspinners.nl. Wanneer mogelijk wordt je wijziging nog doorgevoerd.
Wanneer de aankoop toch niet helemaal naar wens is, kun je het product retourneren binnen 2 weken na het aankoopmoment. Stuur dan een email naar info@snoekspinners.nl ovv het retour te sturen product en de bestelcode. De bestelling moet onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. Het bedrag (excl. verzendkosten) zal worden teruggestort nadat de producten in goede orde zijn ontvangen.
Garantie
De producten zijn weliswaar van topkwaliteit, maar toch kan het eens voorkomen dat er iets mis is met de materialen of het product. Geen probleem, laat dit dan zo snel als mogelijk weten via +31 6 24258824 of info@snoekspinners.nl dan wordt dit opgelost en indien nodig kosteloos vervangen.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het in uitzonderlijke gevallen voor komen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Klachten
Heb je een klacht of ben je ergens ontevreden over? Geen probleem, maar laat ons dit wel zo snel als mogelijk weten alsjeblieft via +31 6 24258824 of info@snoekspinners.nl
De klacht wordt direct in behandeling genomen en zo spoedig mogelijk opgelost, zodat de dienstverlening nog beter kan worden!